Tanulj meg fekvőtámaszozni!

Dream into reality project 10. nap, itt az ideje a fekvőtámaszoknak!

Akkor most hangosan ki lehet röhögni. Komolyan. Megengedem. :) Tudom, hogy ilyen kérdésekről nem igazán szoktak írni a blogokon. Vagyis szoktak, de nem hasonló alkatú emberek, mint én. Mert bizony rajtam van mit fogni. Nem vagyok egy igazi tonnadonna, de azért szerintem, bármennyire is igyekszem most újra visszanyerni a formámat, sosem lesz belőlem egy Naomi Campbell. De dolgozom az ügyön. Mondjuk most nem is ez a fontos, hanem az, hogy igenis szeretnék én is szuperül fekvőtámaszokat csinálni. 

Ne mondjátok csajok, hogy nem néztétek irigykedve azokat a lányokat és fiúkat, akik lihegés nélkül, a kisujjból vágták a szabályos fekvőtámasz kivitelezésének minden csínját és bínját. Mert én bevallom, hogy majd megevett a sárga irigység. Persze nálam nehezített eset még az is, hogy Zs. is egy igazi fekvőtámasz specialista. Én meg még a női típust sem tudom szabályosan végrehajtani. Ezért is jött el ennek a mai célnak a megfogalmazása. 


Már régóta szemezek Paul “Coach” Wade Fegyencedzés című könyvével. Nem tartok még ott, hogy igazán ezek a gyakorlatok legyenek azok, amikkel a célomat, a csodás bikinialakot elérjem, de nagyon tetszik az általa felépített rendszer. Amúgy is nagyon hittem a saját testsúllyal végzett gyakorlatokban, szóval megerősített ez az egész abban, hogy igenis, én ebben szeretném egyre inkább fejleszteni magam. Persze, az igazán nagy szerelem továbbra is a táncos és bokszos órák lesznek, de az izmaim fejlesztésébe szeretném szép lassan beilleszteni Wade edző okosságait is, hogy a testemnek igazán szép tónusai legyenek. Mert idén egyáltalán nem célom kilóban lefogyni, persze örülni fogok neki, ha ez is eljön. Most egy igazán strandra illő testet szeretnék magamnak kidolgozni, ami nem csak ruhában mutat jól. És ez nem gond, ha nem 50 kilós lesz. A mérleg által mutatott szám eltörpül majd amellett, ha igazán jó csajnak fogom érezni magam bikiniben.

Első lépésként a Fegyencedzés könyvből nekiindulok a Fekvőtámaszos résznek, mert nagyon szégyellem, hogy abszolút analfabéta vagyok ehhez. Pedig tisztában vagyok vele, hogy csak gyakorlás kérdése lenne, hogy fejlődjek. Így tényleg (lehet hangosan röhögni) az alapoktól, a fal mellett végzett fekvőtámaszokkal kezdem az "edzést".

Ennek a kivitelezése a következő: 
"Állj szembe egy fallal. A lábaidat zárd össze, a tenyereidet helyezd a falra. Ez a kiinduló helyzet. A karjaid kinyújtva, kezeid a mellkasoddal egy vonalban vannak, egymással vállszélességben a falon. Hajlítsd a vállaidat és a könyökeidet addig, amíg a honlokod meg nem érinti a falat. Told vissza magad kiinduló helyzetbe, és ismételd a mozdulatot!"

A teljes fekvőtámaszos rész a könyvből ide kattintva elolvasható! Tudom, hogy egyeseknek ez az egész fal melletti gyakorlás nevetséges, de ugye, ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez, én meg ugye majd meghalok azért, hogy gyönyörű fekvőtámaszaim legyenek. Szóval a Fegyencedzés könyv alapján haladok szépen a fekvőtámaszozás szintjein millió gyakorlással. Először csak napi 10 a penzum (ebben a Zs. az edzőm), de aztán mire felfigyeltek újra, máris 2x25-öt fogok belőle letolni. Aztán mehetek tovább a következő szintre. Szerintem nagyon jó lesz, de a kétkedőknek is megígérem, hogy minden szintről vagy ilyen változásról be fogok számolni itt is. 

Láttátok, hogy még Barack Obama felesége, Michelle is tud fekvőtámaszozni? Értsd úgy, hogy én nem tudok így ennyire, mint ő???  Meg kell tanulnom!!! Nincs mese!


Ti tudtok szabályos fekvőtámaszokat csinálni?

Dorka
https://www.facebook.com/kozmopolita
 

Cipruson Dorka

Örülök, hogy elolvastad ezt a bejegyzésemet. Ha kérdésed vagy kérésed van, akkor írj nekem emait a dorkacipruson@gmail.com emailcímre vagy küldj üzenetet a Kozmopolita Facebook oldalán keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése