Rövid edzések a Youtube-ról elfoglalt napokra!

Mint azt már több bejegyzésben leírtam, nem hiszek a több órás edzésekben, inkább választok valami rövid, de hatásos dolgot, mint szenvedek órákat. Imádom a hatékony HIIT és egyéb több testtájat megmozgató edzéseket is. A két szerelmemről, Shaun T-ről már itt, Péntek Enikőről pedig itt írtam, szóval most nem is szeretnék rájuk több szót vesztegetni, mert bizony az ő programjukért normál esetben fizetni kell, ezért inkább most az otthon végezhető gyakorlatokból ajánlanék párat. Igyekeztem mindenféle stílusban és időtartamban lévő edzéseket összeszedni, hogy kedvetekre tudjátok variálni őket a szabadidőtökben.

10 perces edzés: Tracy Anderson Edzések, amikről itt olvashatsz

Már egyszer volt ilyen bejegyzés, ahol Tracy Anderson edzéseiből válogattam össze a kedvenceket, amik nagyjából 5-15 percesek, tehát erről most nem írnék bővebben, találtok ott elég ötletet.

15 perces edzés: Mel B 15 minute cardio burn

Mel B-nek a hangjába és a teljes alakjába is szerelmes vagyok. Azt hiszem, hogy most ez lesz az újabb cél. Igen, eddig Péntek Enikőről írtam, hogy álomszép az alakja, és nagyon szeretném elérni, de valljuk be, arra vajmi kevés esélyem lesz az én testalkatommal és edzettségemmel. Főleg most a 1,5 hónapos kihagyás után. De ugye előrenézünk, nem hátra, szóval Mel B gyorsan megmozgat bennünket az 1 perces gyakorlatokkal. Van ebben guggolás, plank, karizom erősítés, szóval minden, ami 15 percbe belefér. Nem igazán ugrálós gyakorlatsor, szóval kezdőknek vagy nagyobb túlsúllyal rendelkezőknek is jó lehet szerintem.


20 perces edzés: Les Mills Body Combat Nestlé Promotion

Az örök kedvenc már lassan 10 éve. Még anno a Nestlés dobozban volt ez a DVD, amit azóta is kincsként őrzök, és nem tudom megunni. Szuper zene, ütések, rúgások és persze 20 perc kőkemény izzadás. Próbáljátok ki, nem bánjátok meg! 


23 perces edzés: Extreme Total Body Fat Burning Workout

Na ez egy igazán hardcore edzés, mindenki meg fogja érezni. Szükség van hozzá a Neked megfelelő súlyokra. 3 körből áll a teljes gyakorlatsor, mindegyikben 4 gyakorlattal. 60 másodperces izommunka és 15 másodperces pihenők váltogatják egymást. A teljes testet átmozgatja, tényleg ajánlom minden tornázónak.

30 perces edzés: Hot Body Yoga Workout

Ha valaki nem szeret ugrálni, izzadtan a földön fetrengeni vagy súlyzókat emelgetni, akkor sincs semmi, itt van egy teljes testet átmozgató jóga rutin, amit tényleg ajánlok mindenkinek. Azoknak is, akik szeretik az előbb felsorolt dolgokat, de jólesne néha egy kicsit nyugodtabb, csendesebb edzés is. Mert én már csak tudom, hogy kell mindkettő az ember lelkének. A néni hangja kicsit idegesítő, de valamit valamiért, messze nem hasonlít a hangja egy ismert magyar fitneszes nő visítására, szóval kibírható. :)



Nektek melyik volt a kedvencetek? Mire szoktatok otthon tornázni?

Dorka
https://www.facebook.com/kozmopolita

Dorothy Randrianantoandro

Örülök, hogy elolvastad ezt a bejegyzésemet. Ha kérdésed vagy kérésed van, akkor írj nekem emait a dorkacipruson@gmail.com emailcímre vagy küldj üzenetet a Kozmopolita Facebook oldalán keresztül.

3 megjegyzés:

  1. Ezek most pont jól jöttek, köszi! Én eddig RR-át nyomattam, de egy idő után unalmas. Egyedül meg nem vagyok ilyen kreatív és mostanság nincs időm elmenni edzőterembe, futni meg a hidegben nem szeretek. :) Szóval ennyi kifogás után ezek a rövid, de izzasztó edzések pont időben jöttek! :)

    VálaszTörlés
  2. Ha valaki kicsit komolyan veszi a mozgást, meg az életmódját, akkor ne youtube-ozzon :D hanem mozogjon és változtasson. Jó kezdés lehet ez az életmód tábor, ahol megtanulhatóak az alapok szerintem: http://redir.ec/BodynSoul

    VálaszTörlés
  3. Valahol el kell kezdeni, mondjuk én már annak is örülnék, ha az emberek többsége legalább heti 1x megcsinálna egy ilyen youtube-s videót! :) Sokkal több egészséges ember lenne, de mindenképpen jó ötlet az életmód tábor is, a lényeg, hogy mozogjanak az emberek.

    VálaszTörlés