Maradj formában a nyaralás alatt is!

Mivel már majdnem a nyár közepén járunk, itt az ideje azzal foglalkozni, hogy is lehet megőrizni az életmódváltásunkat az all inclusive és svédasztalos, szállodás ellátások mellett. Előre le kell szögeznem, szerintem felesleges magunkat sanyargatni a nyaralás alatt, nem attól az 1-2 héttől kell azt várni, hogy sikerül közben ledobni azt a 4-5, vagy több kilót, ami rajtunk van. A nyaralás nem erről szól. Az kikapcsolódás, élmény és lazulás a napi robot után. Az persze más kérdés, hogy vannak emberek, akik kb. a nyaralás utolsó napjára tudjak igazán lelazulni, de ez most nem ide tartozik. 

Kép forrása ide kattintva!

Szóval a nyaralás alatt, ha betartasz pár szabályt, akkor teljes mértékig élvezni tudod majd a kikapcsolódást, mégsem 5 kilóval nehezebben jössz majd haza. 

1. Töltsd hasznosan az idődet! Azért, mert szabadság van, teljesen felesleges állandóan enned. Próbáld meg az agyadat lefoglalni hasznosabb, aktívabb tevékenységekkel az állandó nassolás helyett. Tudom, hogy egy kvázi all inclusive helyen ezt nehéz megállni, de én hiszek benned, hogy képes vagy rá. 

2. Válaszd továbbra is az egészséges ételeket! Attól, hogy elmész pihenni, még nem kell azonnal a rántott dolgok és a halom édesség felé fordulnod. Persze, mivel kikapcsolódásról van szó, mértékkel ezek is beleférnek, de tisztában kell lenned azzal továbbra is, hogy mi a célod. Ha még messze van az utad vége, de már azért sokat változtál, mint például én, nem éri meg nagyon elcseszni egy hét alatt, csak azért, mert kvázi ingyen van a kaja. Tisztába kell tenned magadban azt, hogy tényleg kívánod azt az ételt vagy csak azért akarsz belőle enni, mert ott van előtted. Ha kívánod, akkor edd meg, tényleg ne sanyargasd magad. De ha csak unalomból, a svédasztal látványa miatt esnél neki, teljesen felesleges. Az agyad tudni fogja, hogy hülyeséget csináltál, és még egy óriási lelkiismeret furdalással is megküzdhetsz a nyaralás további napjaiban.

3. Egyél salátát az étkezés elején! Általában a szállodákban szuper választékot találni egészséges ételek közül is, de ha mégsem ezeket akarnád választani, előtte mindenképpen szedj ki magadnak egy nagy tál salátát, és edd meg a főétel előtt. Eltelíti a hasat, finom is a friss zöldségek és gyümölcsök miatt, és lényegesen kevesebbet fogsz tudni elfogyasztani a második fogásból, például a tésztákból. Egészséges, finom és okos választás.

4. A mérték érték! Ezt nem győzöm eleget hangsúlyozni, tényleg ezen múlik az egész. Írni is fogok arról egy bejegyzést majd, hogy szerintem az emberek fele nincs tisztában azzal, hogy a normális adagok többszörösét teszik a tányérjukra, én sem voltam, brutális volt a rádöbbenés, de itt most nem szeretnék nagyon eltérni a tárgytól. Ide kattintva már írtam arról a hasznos dologról, hogy a kezed segítségével el tudod dönteni egy étteremben, hogy egy adott ételtípusból mennyit lenne érdemes egyszerre a szervezetedbe juttatni. Pofonegyszerű a dolog, használjátok bátran!

4. Ragadd meg az alkalmat a mozgásra! Általában a nagyobb szállodákban rengeteg lehetőség nyílik a mozgásra. Semmi más dolgod nincs, mint kihasználni. Itt a lehetőség, hogy kipróbáld az aqua fitneszt, a teniszt, a konditermet vagy az úszást. Nem kell itt órákig tartó edzésre gondolni, de ha mindenben megragadod a lehetőséget, és kipróbálsz néhány új dolgot, máris sokkal bátrabban ehetsz este a svédasztalról. De ha esetleg nem olyan hotelbe mentek, ahol ilyen lehetőségek adottak, akkor sem kell kétségbe esni. Reggel vagy este egy könnyű, 30 perces kocogás nem csak a testednek, a lelkednek is jót fog tenni. Vagy ha nem kocogva, hanem sétálva szeretnéd a környéket felfedezni, akkor pedig kiránduljatok nagyokat, vagy csak simán üljetek fel egy jet-skire. Tudom, ez most elég nevetséges hangzott, de saját tapasztalat, hogy egy jó adag jet-skizés után bizony az ember has- és karizmai be tudnak ám durranni, ha nincs hozzászokva ehhez. :) Ha pedig mégis azt szeretnéd, ha lenne pár gyakorlat, amit bárhol megcsinálhatsz, a Popsugar segít Neked. Összeraktak egy nyaralós edzéstervet pár gyakorlattal, nézzétek meg a képen! 

Ti hogy tartjátok formában magatokat a nyaralás alatt?

A képen látható edzésterv forrása ide kattintva!

Dorka
https://www.facebook.com/kozmopolita



Dorothy Randrianantoandro

Örülök, hogy elolvastad ezt a bejegyzésemet. Ha kérdésed vagy kérésed van, akkor írj nekem emait a dorkacipruson@gmail.com emailcímre vagy küldj üzenetet a Kozmopolita Facebook oldalán keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése